Krizni menadžment i javnost

Ects: 6
Predavanja: 2
Vježbi: 1

Cilj predmeta:

Cilj predmeta je da studenti steknu osnovna znanja iz područja kriznog komuniciranja s težištem na komuniciranju rizika i kriza, kao i osnovne vještine, te da na osnovu uvida u aktualno stanje teorije i komparativnu najbolju praksu budu u stanju uspješno organizirati i voditi komunikacije rizika i kriza u javnom i privatnom sektoru.

Sadržaj predmeta:

Pojam komunikacije i osnovnim elementima komunikacionog procesa, vrste komuniciranja, uvjeti za učinkovitu komunikaciju i najčešćim pogreškama do kojih dolazi u komuniciranju, – pojmom i vrstama masovnih medija s njihovim osnovnim karakteristikama, teorija masovnih medija i njihovom ulogom u socijalnoj konstrukciji stvarnosti, – osnovne faze, principima i načela učinkovit kriznog komuniciranja, – komunikacija rizika i kriza kao koncepti, značaj učinkovite komunikacija rizika i kriza, povijesni razvoj i trendovi komunikacija rizika i kriza – Teorije kriznog komuniciranja, strategije kriznog komuniciranja, plan kriznog komuniciranja – Proizvođači kriza, glasine, senzacionalističko novinarstvo, internetske krize – specifičan studija slučaja

Kompetencije:

Studenti će steći osnovna znanja i vještine iz područja kriznog komuniciranja s težištem na komuniciranju rizika i kriza. Biti će u stanju uspješno organizirati i voditi komunikacije rizika i kriza u javnom i privatnom sektoru.

Ishodi učenja:

Student će, nakon polaganja ovog predmeta, moći: 1. Identificirati vrste i simptome rizika i kriza. 2. Analizirati stanje i potrebe kriznog komuniciranja 3 Razumijevati rizike i kriza u javnom i privatnom sektoru. 4. Pripremati i donositi odluke o primjerenoj metodologiji komuniciranja rizika i kriza kako u javnom tako i u privatnom sektoru. 5. Oblikovati plan kriznog komuniciranja.

Skip to content