Krize poslovanja

Ects: 6
Predavanja: 2
Vježbi: 1

Cilj predmeta:

Razumijevanje poslovne krize kao faze u razvoju poslovnog sustava. Stjecanje znanja o vrstama, simptomima i procesu poslovne krize. Razumijevanje ključnih elemenata upravljanja neprekidnim poslovanjem i upravljanja krizom. Stjecanje specifičnih znanja o instrumentima preventivnog djelovanja, identifikacije te reaktivnog upravljanja poslovnom krizom. Upoznavanje sa mogućnostima operativnog i strategijskog obnavljanja poslovnog sustava te održivog razvoja i poslovanja. Osposobljavanje studenata za oblikovanje programa poslovnog preokreta.

Sadržaj predmeta:

1. Osnove poslovnog sustava i poslovnog procesa 2. Uvod u poslovnu krizu, poslovne rizike i neprekidno poslovanje (BC-Business Continuity) 3. Dionici i njihova uloga u poslovnim procesima 4. Sustav ranog upozorenja poslovne krize 5. Proces upravljanja poslovnom krizom 6. Upravljanje poslovnim rizicima 7. Anticipativno i reaktivno upravljanje poslovnom krizom 8. Proces restrukturiranja poslovnog sustava 9. Upravljanje neprekidnim poslovanjem (BCM-Business Continuity Management) 10. Analiza poslovnog utjecaja (BIA-Business Impact Analysis) 11. Društveno odgovorno poslovanje i održivi razvoj

Kompetencije:

Uspješnim savladavanjem gradiva ovog kolegija studenti će biti osposobljeni za prepoznavanje rizika i upravljanja rizicima, upravljanje neprekidnim poslovanjem kao dijela okvira upravljanja rizicima te samostalno upravljanje poslovnim krizama u svim vrstama gospodarskih djelatnosti, kroz izradu programa upravljanja poslovnom krizom u funkciji održivog poslovanja poslovnih sustava.

Ishodi učenja:

Student će, nakon polaganja ovog predmeta moći: 1) usvojiti temeljna načela poslovnog sustava i poslovnog procesa; 2) ovladati osnovama poslovne krize, poslovnih rizika i neprekidnog poslovanja; 3) prepoznati dionike u organizaciji i razumjeti njihovu ulogu u upravljanju poslovnim procesima; 4) argumentirati pristup istraživanju sustava ranog upozorenja poslovne krize; 5) pokazati vještine u upravljanju poslovnim rizicima; 6) modelirati anticipativno i reaktivno upravljanje poslovnom krizom; 7) provoditi proces ovladavanja krizom restrukturiranjem ili preokretom; 8) razumjeti ulogu i vrijednosti analize utjecaja na poslovanje (BIA) u procesu upravljanja neprekidnim poslovanjem (BCM); 9) izraditi koncepciju održivog poslovanja uravnoteženjem ekonomskih, socijalnih i ekoloških ciljeva kroz društveno odgovorno poslovanje poslovnog sustava.

Skip to content