Vijesti

2020 / UPUTE ZA ODRŽAVANJE NASTAVE U ZIMSKOM SEMESTRU AKADEMSKE 2020./2021. GODINE

UPUTE ZA ODRŽAVANJE NASTAVE U ZIMSKOM SEMESTRU AKADEMSKE 2020./2021. GODINE

17.09.2020

Dragi naši studenti,
unatoč i dalje prisutnoj pandemiji koronavirusa i otežanih uvjeta studiranja, Veleučilište Velika Gorica nastojat će, kao i do sada, održavati kvalitetu studija u skladu s kriterijima propisanim za studijske programe u postupcima reakreditacije, uz primjenu protuepidemijskih mjera, u razdoblju pandemije bolesti COVID 19.
.

Organizacija nastave i ispita

1. Nastava će se na Veleučilištu Velika Gorica u zimskom semestru akademske 2020./2021. godine izvoditi prema mješovitom/kombiniranom modelu. Navedeno podrazumijeva da će se dio predavanja, te praktična nastava i vježbe održavati kontaktno, u prostorima, nastavnim radilištima i nastavnim bazama Veleučilišta Velika Gorica, a dio predavanja izvodit će se na daljinu, sve sukladno izvedbenom planu svakog predmeta.
2. Studentima prve godine preddiplomskih stručnih studija predavanja će krenuti u utorak 29. rujna 2020. godine, te će u tom tjednu biti organizirana uvodna predavanja na kojima će stručne službe i nastavnici Veleučilišta upoznati studente s obvezama vezanim uz provedbu nastave. U tjednima koji dalje slijede, za navedene studente biti će organizirana kontaktna nastava iz općih predmeta koji se ne mogu provesti na daljinu (matematika, fizika, elektrotehnika I), kod drugih predmeta nastava će se održavati na daljinu, sukladno Izvedbenom planu nastave svakog predmeta.
Studentima druge i treće godine preddiplomskih stručnih studija predavanja će krenuti prema rasporedu na daljinu 28. rujna 2020. godine.
Studentima prve i druge godine specijalističkih diplomskih stručnih studija predavanja će krenuti 12. listopada 2020. godine, i odvijat će se također na daljinu.

3. Vježbe i praktična nastava na svim godinama preddiplomskih stručnih studija i specijalističkih diplomskih stručnih studija ovisno o zahtjevima predmeta provodit će se kontaktno u prostorima Veleučilišta te u nastavnim radilištima i nastavnim bazama Veleučilišta. Detalji će se definirati u suradnji s nositeljima predmeta i s njima će biti upoznati studenti na uvodnim predavanjima u prvom tjednu nastave.
4. Prema rasporedu nastave, nastavni sat trajat će 30 minuta, te će se nastava održavati u blok satu od četiri nastavna sata, bez pauze.
5. Kontaktna nastava i prisustvo na nastavi obvezno je za sve studente sukladno čl.53. Pravilnika o studiju, a nedolazak na nastavu opravdat će se samo u slučaju iznimnih zdravstvenih razloga (rizične skupine), za što je nužna dostava službene medicinske dokumentacije.
6. Kolokviji i ispiti provodit će se u pravilu kontaktno u prostorima Veleučilišta osim onih predmeta koji su izvedbenim planom nastave organizirani na daljinu. O načinu provedbe ispita i kolokvija studente pravodobno upoznaju predmetni nastavnici.
7. Obrane završnih i diplomskih radova organiziraju se kontaktno u prostorima Veleučilišta ili na daljinu sukladno prijedlogu povjerenstava.
8. Konzultacije studenata s nastavnicima održavat će se uživo, uz potrebne propisane protuepidemijske mjere, a iznimno, ukoliko konzultacije uživo nisu moguće, bit će organizirane konzultacije na daljinu. Kod konzultacija studenti se ne smiju zadržavati na hodnicima Veleučilišta.
9. Ako student ima izrečenu mjeru samoizolacije u vrijeme pojedinih ispita ili drugih aktivnosti koje se nikako ne mogu provoditi na daljinu ili u naknadnom terminu, a uvjet su za završetak akademske godine, uvjete pristupanja navedenom ispitu, odnosno, drugoj aktivnosti utvrdit će dekan Veleučilišta u skladu s aktualnom epidemiološkom situacijom i propisanim mjerama.

Organizacija rada Studentske referade i Knjižnice

1. Ulazak u Studentsku referadu i Knjižnicu bit će moguć samo s dvorišne strane Veleučilišta. U Studentsku referadu i Knjižnicu studenti ulaze jedan po jedan uz obvezno držanje propisane distance i nošenje maski. Korištenje Čitaonice moguće je samo uz prethodnu najavu i uz pridržavanje svih propisanih mjera.
2. Studenti i stranke svoje molbe, upite i druge zahtjeve mogu dostaviti osobno u Studentsku referadu ili na mail info@vvg.hr.
3. Indekse za upis semestra, završne i diplomske radove studenti predaju osobno u Studentsku referadu u okviru radnog vremena Referade.
4. Postupak prijave tema završnih i diplomskih radova odvija se sukladno Pravilniku o završnim i diplomskim radovima. Komplet obrazaca za prijavu tema završnih i diplomskih radova studenti predaju osobno u Studentsku referadu. Nepotpune ili krivo popunjene prijave neće se zaprimati.
5. Studenti kojima su potrebne potvrde o studentskom statusu ili uvjerenja o položenim ispitima radi reguliranja statusa na drugoj ustanovi ili ostvarivanja drugih studentskih prava, iste mogu zatražiti slanjem zahtjeva putem maila ili osobno u Studentskoj referadi.
6. Za sva ostala pitanja ili bilo kakve nejasnoće Studentska referada je na raspolaganju putem mail-a info@vvg.hr i svaki radni dan od 10,00 do 18,00 sati, a subotom od 8,30 do 12,30 sati na broj telefona 01/6222-501.

Skip to content