U POKUŠAJU da ispravi postojeće greške i nedostatke koji se javljaju prilikom pretraživanja, ali i zadrži vodeće mjesto na tržištu, Google će kroz sljedećih nekoliko mjeseci drastično promijeniti svoju tražilicu, javlja The Wall Street Journal.

Googleov pretraživač tako će postati mnogo “pametniji”, odnosno, umjesto da kao rezultat pretraživanja izbacuje puste poveznice (linkove), pružat će mnogo više podataka i informacija. Iz Googlea poručuju kako ćete ubuduće putem njihove tražilice moći dobiti konkretne odgovore na svoja pitanja, umjesto da vas se usmjerava na druge stranice koje bi mogle sadržavati odgovor na to pitanje.

Najveće promjene u povijesti tvrtke

Iz Googlea su poručili kako su promjene koje uvode najveće u povijesti tvrtke te će utjecati na milijune internetskih stranica koje se koriste njihovim uslugama.

Pretraživanje će se i dalje odvijati na isti način kao i do sada, odnosno prema ključnim riječima, ali promjena će biti vidljiva tek u rezultatima. Dakle, umjesto izbacivanja linkova koji sadrže ključne riječi koje ste utipkali, Google će od sada pokušati “shvatiti” i samo značenje vašeg upita. Tvrtka cilja na pružanje mnogo konkretnijih i točnijih rezultata spajajući tehnologiju sa “semantičkim pretraživanjem”, odnosno razumijevanjem riječi koje ste utipkali.

Prve velike promjene bit će vidljive u sljedećih nekoliko mjeseci, ali cijeli proces “ulaska u novu generaciju pretraživanja” trebao bi trajati i do nekoliko godina.

Lakše i jednostavnije do informacija

Kako će pretraživanje funkcionirati? Ukoliko u tražilicu utipkate “Lonjsko polje”, uz uobičajene poveznice Google će vam pružiti informacije o osnovnim karakteristikama traženog pojma, poput lokacije, prosječne temperature na tom području, nadmorske visine i slično. Ukoliko danas u tražilicu utipkate “Lonjsko polje”, dobit ćete samo linkove na stranice koje u sebi sadrže te dvije riječi.

Kao jednu od najvećih novosti Google navodi činjenicu da će vam njihova tražilica, ukoliko utipkate npr. “Koliko Hrvatska ima nacionalnih parkova i kako se zovu?”, pružiti izravan odgovor na vaše pitanje, bez preusmjeravanja na druge stranice.

Izvor: Index.hr